Fabriksindstil instruktioner

Klik på din telefontype herunder for instruktioner i, hvordan du sikkerhedskopierer og gendanner den til de originale fabriksindstillinger. Dette gøres for at løse alle softwareproblemer, du oplever

Apple iOS

  1. Download iTunes på din computer

    Download iTunes, eller hvis du allerede har det, skal du sørge for, at du har den nyeste version installeret på dette link: https://www.apple.com/dk/itunes

  2. Sikkerhedskopiér dine data
    1. Slut din telefon til din computer ved hjælp af kablet fra din iPhone-oplader. iTunes skal starte automatisk og begynde at tage backup af din telefon. en. Hvis sikkerhedskopien ikke starter automatisk, skal du åbne iTunes og klikke på iPhone-ikonet øverst til venstre i vinduet. I Resumeindstillinger skal du åbne manuelt sikkerhedskopiere og gendanne, og vælg derefter Sikkerhedskopi nu.
    2. Vent på, at sikkerhedskopien er afsluttet. Hvis du ikke har sikkerhedskopieret på et stykke tid (eller nogensinde), kan processen tage 30 minutter eller mere
  3. Nulstil din telefon

    Når din telefon er sikkerhedskopieret, kan du nulstille den. Du kan gøre dette på to måder:

    • Nulstil via indstillingsmenuen
      Hvis din berøringsskærm fungerer, er dette den nemmeste metode.
      1. Åbn appen Indstillinger, og tryk på Generelt.
      2. Rul til bunden, og tryk på Nulstil.
      3. Tryk på Slet alt indhold og indstillinger. Hvis du har en adgangskode, bliver du bedt om at indtaste den.
      4. Bekræft dit valg, og tryk på Nulstil enhed.
    • Nulstil via iTunes
      1. Sæt din telefon i din computer.
      2. I iTunes skal du klikke på Gendan iPhonebutton.
      3. Følg instruktionerne på dette link: https://support.apple.com/da-dk/HT201252

    Nulstillingen kan tage op til 10 minutter at gennemføre.

  4. Test din telefon

    Følg instruktionerne på skærmen for at konfigurere din telefon (vælg Konfigurer som ny iPhone). Spring over Apple ID-login i øjeblikket, i tilfælde af at det originale problem var relateret til noget af dit indhold på iCloud. Prøv derefter at bruge det til at se, om du oplever de samme problemer. Hvis det fungerer med succes, løses dine softwareproblemer.

    Hvis problemerne vedvarer, kan årsagen være en hardwarefejl. Indsend venligst et nyt krav på www.SquareTrade.dk.

  5. Gendan din sikkerhedskopi

    Når din iPhone fungerer igen, kan du gendanne dine data. Gentag trinnene under "nulstil din telefon" for at nulstille den igen. Denne gang skal du vælge Gendan fra iTunes Backup, når du begynder installationen.

    Efter dette trin skal din telefon være problemfri. Hvis det gamle problem vender tilbage, når du har gendannet din sikkerhedskopi, vil en app sandsynligvis være årsagen. Du bliver nødt til at slette apps, indtil du finder kilden til problemet (du kan geninstallere dem, når du har fundet den defekte en).

Samsung

  1. Download Samsungs Smart Switch på din computer

    Vælg enten pc- eller Mac-versionen. Du kan downloade det på dette link: https://www.samsung.com/dk/apps/smart-switch/.

  2. Sikkerhedskopiér dine data
    1. Slut din telefon til din computer ved hjælp af kablet fra din Samsung oplader, og start Smart Switch.
    2. Når softwaren genkender din telefon, skal du klikke på Sikkerhedskopi.
    3. Hvis du ikke har sikkerhedskopieret i et stykke tid (eller nogensinde), kan processen tage 30 minutter eller mere.
  3. Nulstil din telefon. Når din telefon er sikkerhedskopieret, kan du nulstille den. Du kan gøre dette på to måder:
    • Nulstil via indstillingsmenuen
      Hvis din berøringsskærm fungerer, er dette den nemmeste metode.
      1. Åbn appen Indstillinger. Tryk på Sikkerhedskopi og Nulstil.
      2. Tryk på Nulstil fabriksdata.
      3. Bekræft dit valg, og tryk på Nulstil enhed.
    • Nulstil via gendannelsestilstand
      • For trinvis vejledning og vejledninger til video (på engelsk) skal du åbne linket nedenfor. Vælg din telefonmodel øverst på siden: www.Resethard.com.

    Alternativt, for at få hjælp til at gøre dette på dit lokale sprog, bedes du kontakte din producent direkte, som vil være i stand til at hjælpe: https://www.samsung.com/dk/support/

    Nulstillingen kan tage op til 10 minutter at gennemføre.

  4. Test din telefon

    Følg instruktionerne på skærmen for at konfigurere din telefon (vælg Konfigurer som ny enhed). Prøv derefter at bruge det til at se, om du oplever de samme problemer. Hvis det fungerer med succes, løses dine softwareproblemer.

    Hvis problemerne vedvarer, kan årsagen være en hardwarefejl. Indsend venligst et nyt krav på www.squaretrade.dk

  5. Gendan din sikkerhedskopi

    Når din telefon fungerer igen, kan du gendanne dine data.

    1. Sæt din telefon i din computer, og start Smart Switch.
    2. Klik på Gendan og derefter Gendan nu.

    Efter dette trin skal din telefon være problemfri. Hvis det gamle problem vender tilbage, når du har gendannet din sikkerhedskopi, vil en app sandsynligvis være årsagen. Du bliver nødt til at slette apps, indtil du finder kilden til problemet (du kan geninstallere dem, når du har fundet den defekte en).

LG

  1. Sikkerhedskopier dine data
    1. Åbn din apps-menu fra telefonens startskærm, og tryk på Indstillinger.
    2. Rul ned til Personlig og tryk på Sikkerhedskopi og nulstil.
    3. Tryk på LG Backup Service.
    4. Tryk på Sikkerhedskopier og gendan, og derefter Sikkerhedskopier data.
    5. Marker afkrydsningsfelterne for de ting, du vil opbevare, f.eks. Fotos og kontakter. Klik derefter på Næste og OK.
    6. Vent på, at sikkerhedskopien er afsluttet. Hvis du ikke har sikkerhedskopieret på et stykke tid (eller nogensinde), kan processen tage 30 minutter eller mere.
  2. Kopier sikkerhedskopien til din computer
    1. Sæt din telefon i din computer ved hjælp af kablet fra din LG-oplader.
    2. Når din telefon beder dig om at vælge en USB-forbindelsesmetode, skal du vælge Mediesynkronisering.
    3. Naviger til din telefons lager og find LG Backupfolder. Kopier det derefter til en mappe på din computer.
    4. Når sikkerhedskopien er indlæst på din computer, skal du frakoble din telefon.
  3. Nulstil din telefon

    Når din telefon er sikkerhedskopieret, kan du nulstille den. Du kan gøre dette på to måder:

    • Nulstil via indstillingsmenuen
      Hvis din berøringsskærm fungerer, er dette den nemmeste metode.
      1. Åbn appen Indstillinger. Tryk på Sikkerhedskopi og nulstil.
      2. Tryk på Nulstil fabriksdata.
      3. Bekræft dit valg, og tryk på Nulstil enhed.
    • Nulstil via gendannelsestilstand
      1. For trinvis vejledning og vejledninger til video (på engelsk) skal du åbne linket nedenfor. Vælg din telefonmodel øverst på siden: www.resethard.com.
      2. Alternativt, for hjælp til at gøre dette på dit lokale sprog, bedes du kontakte din producent direkte, som vil være i stand til at hjælpe: https://www.lg.com/dk/support

    Nulstillingen kan tage op til 10 minutter at gennemføre.

  4. Test din telefon

    Følg instruktionerne på skærmen for at konfigurere din telefon (vælg Konfigurer som ny enhed). Prøv derefter at bruge det til at se, om du oplever de samme problemer. Hvis det fungerer med succes, løses dine softwareproblemer.

    Hvis problemerne vedvarer, kan årsagen være en hardwarefejl. Indsend venligst et nyt krav på www.squaretrade.dk

  5. Gendan din sikkerhedskopi

    Når din telefon fungerer igen, kan du gendanne dine data.

    1. Sæt din telefon i din computer.
    2. Kopier den sikkerhedskopieringsfil, du gemte under trinet "kopier sikkerhedskopien til din computer".
    3. Naviger til LG Backup-mappen på din enhed, og indsæt filen.
    4. Åbn Indstillinger og derefter Sikkerhedskopiér og gendan.
    5. Tryk på Gendan fra sikkerhedskopi, og vælg den korrekte fil.
      en. Sørg for, at alt, hvad du vil gendanne, er markeret. Klik derefter på Næste og OK.

    Efter dette trin skal din telefon være problemfri. Hvis det gamle problem vender tilbage, når du har gendannet din sikkerhedskopi, vil en app sandsynligvis være årsagen. Du bliver nødt til at slette apps, indtil du finder kilden til problemet (du kan geninstallere dem, når du har fundet den defekte en).

Andet Android

  1. Brug dit valg af backupsoftware, eller brug de indbyggede Android-backuptjenester til at tage backup af dine data. For trinvise instruktioner og vejledninger, se linkene herunder:
  2. Nulstil din telefon

    Når din telefon er sikkerhedskopieret, kan du nulstille den. Du kan gøre dette på to måder:

    • Nulstil via indstillingsmenuen

      Hvis din berøringsskærm fungerer, er dette den nemmeste metode.

      1. Åbn appen Indstillinger. Tryk på Sikkerhedskopi og nulstil.
      2. Tryk på Nulstil fabriksdata.
      3. Bekræft dit valg, og tryk på Nulstil enhed.
    • Nulstil via gendannelsestilstand

      For trin-for-trin-instruktioner og vejledninger til video (på engelsk) skal du åbne linket nedenfor. Vælg din telefonmodel øverst på siden: www.resethard.com.

      Alternativt, for hjælp til at gøre dette på dit lokale sprog, bedes du kontakte din producent direkte, som vil være i stand til at hjælpe.

  3. Test din telefon

    Følg instruktionerne på skærmen for at konfigurere din telefon (vælg Konfigurer som ny enhed). Prøv derefter at bruge det til at se, om du oplever de samme problemer. Hvis det fungerer med succes, løses dine softwareproblemer.

    Hvis problemerne vedvarer, kan årsagen være en hardwarefejl. Indsend venligst et nyt krav på www.squaretrade.dk

  4. Gendan din sikkerhedskopi

    Når din telefon fungerer igen, kan du gendanne dine data.

    Gentag trinnene under "nulstil din telefon" for at nulstille den igen. Denne gang skal du vælge Gendan fra den seneste sikkerhedskopi, du begynder installationen.

    Efter dette trin skal din telefon være problemfri. Hvis det gamle problem vender tilbage, når du har gendannet din sikkerhedskopi, vil en app sandsynligvis være årsagen. Du bliver nødt til at slette apps, indtil du finder kilden til problemet (du kan geninstallere dem, når du har fundet den defekte en).