Vi bruger cookies til at give dig den bedst mulige oplevelse. Ved at fortsætte med at gennemse siderne på websitet, giver du dit samtykke til,
at vi bruger cookies. FLERE OPLYSNINGER

Anmeld din skade her

Før du begynder:

  • Hav et betalingskort ved hånden til at betale selvrisikoen.
  • For ejere af Apple-enheder:
    Du skal deaktivere Find min Iphone før vi kan godkende din skadeanmeldelse. Klik her for hjælp.

    Hvis du ikke deaktiverer Find min Iphone, kan vi opkræve et gebyr på op til 8.000 kr. (overstiger ikke den fulde butikspris på din enhed).

Hvordan slår jeg tyverisikringen fra på mit produkt?

Vælg produkttype:

iPhone/iPad

Den nemmeste måde at fjerne både Find My iPhone og Touch ID på, er at gøre det inden dit produkt bliver afsendt.

Du skal slette alt indhold og indstillinger på din iPhone/iPad før du sender den til os, så vær sikker på at du har du har taget en sikkerhedskopi forinden. (Klik her for instruktioner).

Der er to nemme måder at nulstille dit produkt på:

Mulighed 1: På din iPhone/iPad
  1. Tryk på "Indstillinger" > "iCloud". Scroll ned og tryk på "log ud". I iOS 7 eller tidligere, tryk "Slet konto".
  2. Tryk på "Log ud" igen, tryk på "Slet" fra Min iPhone og indtast din adgangskode igen.
  3. Gå tilbage til "Indstillinger" og tryk på "Generelt" > "Nulstil" > "Slet alt indhold og indstillinger". Hvis du har aktiveret Find My iPhone bliver du muligvis bedt om at indtaste dit Apple ID og adgangskode.
  4. Hvis du bliver bedt om at indtaste din låsekode, skal denne indtastes. Tryk så på "Slet".
Mulighed 2: Gør det fra en computer
  1. Log ind på www.icloud.com/find med dit Apple ID, vælg din enhed og tryk på "Slet".
  2. Efter at din enhed er blevet slettet, tryk på "Fjern fra konto".
Når "Find My iPhone" og Touch ID er deaktiveret, kan din skadesanmeldelse godkendes, og din iPhone/iPad er klar til at blive sendt til SquareTrade.

Samsung

Find instruktioner for at deaktivere Samsung Genaktiveringslås for din specifikke model, nedenfor.

Galaxy S5, Note 4:
  1. Fra din Home skærm, tryk på „Apps“.
  2. Tryk på „Indstillinger“ appen.
  3. Tryk på „Sikkerhed“. Hvis du ikke ser denne mulighed, er det måske nødvendigt først at vælge „System“.
  4. Scroll ned til ''Genaktiveringslås''. Hvis det er valgt, så kryds checkboksen af for at fravælge det. Hvis du ikke ser genaktiveringslås muligheden, betyder dette, at din enhed ikke er tilknyttet en Samsung Account, og du behøver derfor ikke at foretage dig yderligere - din telefon er nu klar til at blive sendt til SquareTrade.
  5. Indtast dit kodeord til din Samsung Account.
  6. Nu kan du se, at din Genaktiveringslås er slået fra.
  7. Færdig! Din skadesanmeldelse kan godkendes, og du kan sende dit produkt til SquareTrade.
Galaxy S6 og S6 Edge:
  1. Fra din Home skærm, tryk på „Apps“.
  2. Tryk på „Indstillinger“ appen, og gå ned til fanen „Personlig“.
  3. Gå til „Låseskærm og sikkerhed“.
  4. Åben „Find min Mobil“. Derefter bliver du bedt om at indtaste dine Samsung Account oplysninger.
  5. Tryk på knappen for at være sikker på, at din Genaktiveringslås er slået fra.
  6. Færdig! Din skadesanmeldelse kan godkendes, og du kan sende dit produkt til SquareTrade.
Galaxy S7, S7 Edge og Note 5:

Dit telefon har ikke en Genaktiveringslås. Du kan sende din telefon til SquareTrade som den er.

Alle andre produkter

Andre produkter behøver ikke at blive deaktiveret.